You are currently viewing מעורב הופס ליום ראשון בערב : הווריורס בבעייה / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון בערב : הווריורס בבעייה / מנחם לס

1. הווריורס בבעייה גדולה יותר משאתם חושבים

 

אני בטוח שמחלקת הסרטונים של הווריורס עובדת שעות נוספות. למה? כי היריבה הראשונה של הווריורס יכולה להיות אחת משש קבוצות. במחלקה הזאת קוטעים חלקי משחקים של יוטה, ניו אורלינס, סן אנטוניו, אוקלהומה-סיטי, מינסוטה, ודנבר.

אז אמש היה לווריורס צ'אנס לוותר על כל הסרטונים של לפחות קבוצה אחת – הפליקנס מניו אורלינס – ולפגוש אותם אישית, בשר מול בשר. אינטש מול אינטש.

ומה סטיב קר למד? מה שחקניו למדו? שאפילו הקבוצה 'החלשה' ביותר בעיני רבים מכל המוזכרות לעיל תיתן להם בעיות למכביד בפלייאוף. לא משנה את מי שהווריורס תפגוש – קפקייק היא לא תהיה. וכל אוהדי הווריורס שנשארו באתר אחרי שחרורו של עמרי כספי מוטב שיתרגלו לעובדה שלא יהיו יותר סוויפים של הווריורס. הסיכוי למלחמת התשה של 3-4 קיים נגד כל קבוצה במערב. הימים של שיוטים קלים של 0-4 הלכו ונעלמו כמו 'פנימיות' בצמיגי המכוניות.

הווריורס חשבו שללא דמרכוס קאזינס הפליקנס יהיו קפקייק? ובכן – כמו שהמורה שלנו קווינט היה מתחיל כל משפט – אמש באורקל ארינה בהפסד 126-120 לניו אורלינס הווריורס חטפה מקלחת קרה נוספת.

הקבוצה נראית כל כך – ואני לא יכול למצוא מילה יותר מתאימה לתאר אותה מאשר – VULNERABLE! היא נראית כל כך 'עוד קבוצה'. אמש היא הופיעה במלוא איתנה מלבד סטפן קרי בעל שני ה-MVP, והוא יהיה חסר בלפחות הסיבוב הראשון של הפלייאוף בגלל נקע דרגה 2 ב-MCL.

אז לגלות לכם דבר שהיה נשמע עד לפני כחודש כמשפט שזרק ג'ונתן בריינבוש, חולה מס' 21765 בבית החולים לחולי נפש "POSITIVE THINKING MENTAL HOSPITAL" באוקלנד – "הגולדן סטייט עלולים להפסיד בסיבוב הראשון של הפלייאוף".

הגולדן סטייט היו חסרי אונים ממש אמש מול ה-UP-TEMPO ושיטת 'הנעת כדור בלתי פוסקת' של הפליקנס, ולא היתה לה תשובה לשלושה משחקני הפליקנס שעשו בה שמות – אנטוני דייויס (34 חיצים), ניקולה מירוטיץ' שנולד מחדש מאז הגיע משיקגו (28 נק'), ודרו הולידיי (25). כל השלושה ירו יחד מהפארקט בדיוק של 56.3%. אלה מספרים שבעונה שעברה כתבנו כמעט יומית על קווין דוראנט, סטפן קרי, וקליי ת'ומפסון.

הפעם סטיב קר לא אמר לעיתונאים שהמאמץ של קבוצתו הוא "פתטי" כפי שאמר אחרי ההפסד בליל חמישי לפייסרס 106-126. קר  ידע טוב מאד שמה שהוא אומר לעיתונאים הוא, למעשה, אומר לבני קבוצתו, והוא ידע גם ידע שמילותיו לא יתקבלו בהנאה בחדר ההלבשה. אבל לי יש רושם שקר עשה זאת בכוונה להרגיז ולעצבן את שחקניו, ולנסות להוציאם משאננות שדבקה בהם והם לא מצליחים לצאת ממנה.

"כשהגענו לאינדיאנה", הוא אמר שלשום בערב, "הקבוצה המפתיעה של העונה, ציפיתי משחקני שיחתכו, שיחדרו, שיעשו בוקסינג אאוט, שיילחמו על כל כדור, שיזיעו כפי שלא הזיעו מזמן כי הפלייאוף בשער והיינו חייבים ניצחון חוץ מרשים", הוא אמר לעשרים עיתונאים שצבאו מסביבו ליד חדר ההלבשה של הווריורס. "ובמקום זה קבלתי אדישות, חוסר דיוק, חוסר מאמץ, חוסר מחשבה. האמת? I AM MAD. I AM EMBARRASSED. אני יודע שהמשחק לא קבע דבר בקשר למעמד קבוצתנו או הפייסרס בקשר ל-SEEDING אבל זאת עדיין ליגת ה-NBA ואתה לא יכול לנצח אם אתה לא מתאמץ. הפלייאוף מתחיל בשבוע הבא. IT WAS AN EMBARRASSING EFFORT.  A PATHETIC EFFORT"

כרגיל, איזה עיתונאי צעיר מיד נכנס לחדר ההלבשה ואמר לדוראנט, לדריימונד גרין, ועוד כמה, מה שמאמנם אמר לפני דקה בחוץ, ש"מאמצכם הערב היה פאתטי".

השחקנים מיד התלחשו ביניהם. איש לא שמע מה הם אמרו.

אבל אני, שאימנתי בעצמי ברמה די גבוהה, ושהעלבתי בעצמי את שחקני מדי פעם ע"י הצהרות לצד שלישי ביודעי שהן תגענה לשחקני לפני שאספיק לומר "הסרחתם היום את מגרש הכדורגל", יודע שאחרי תקשורת שבורה כזאת השחקנים מחליטים ביניהם "לתת משחק גדול, ולהכניס לדוק לס השמן והקרח עם המבטא המצחיק שיסתום את פיו הישראלי העצוב אחת ולתמיד", וכמעט תמיד זה עובד.

גם אמש זה עבד איכשהו מבחינת מאמץ ומלחמה.

אבל דבר חדש נתגלה: הווריורס לא משחקים כמו פעם. משהו קרה למשחקם שלא קשור למאמץ.

אז מה קרה? הייתכן שהם לא כאלה טובים יותר?

קשה לומר.

לכן סטיב קר כל כך חושש.

בחמשת המשחקים האחרונים כשקרי הוא הנעדר היחיד, גולדן סטייט נראתה מאד BEATABLE בזמנים הקריטיים ביותר. פתטיים הם לא. אחרי הכל הם סיימו את חמשת המשחקים הללו 2-3 נגד סקרמנטו, פיניקס, OKC, אינדיאנה, והפליקנס. אבל היום הקבוצות שייפגשו את ה-'DYNASTY' בסיבוב הראשון לא תבאנה להפסיד בכבוד אלא תבואנה להוריד את המלך מכסאו כבר מההתחלה. הווריורס לפתע הפכו לקבוצה עשירית בליגה ב-NET RATING של 4.6 (יוסטון מובילה עם 8.9) מאז קרי עזב (הם היו 8.7 לפני פציעתו). בדפנסיב רייטינג הם במקום 20 בליגה (מרשים 107.3 נק' ל-100 פוזשיונס; לעומת 103.9 לפני), והכי מפתיע הוא מיקומם ה-16 באחוזים מהשלוש (34.8%), כשה-39.1% מה-3 לפני פציעתו של קרי מעמידה אותם במקום שני בליגה.

מה שאני אומר לכל גולש חכם באתר המוכן להקשיב זה שהירידה ביכולת הווריורס היא לא רק בגלל סטפן קרי. היעדרותו גרמה לשינוי פסיכווגי בקבוצה. בד"כ קבוצה שהיא 'דיינסטי' חייבת לדעת להתגבר על חסרון כוכבה. ברצלונה היא עדיין ברצלונה כשמסי לא משחק. הווריורס היא לא הווריורס שכשקרי לא משחק, והדבר המפחיד ביותר הוא שחזרתו עלולה לא לשנות את המהפך הפסיכולוגי בקבוצה שהפך להרגשת חוסר ביטחון בעליונותה.  כשהוא יחזור – מתי שיחזור – ה-MOOD בקבוצה יישאר כפי שהוא עכשיו – "קבוצה שהפכה לרגילה. המג'יק שלה נעלם".

וזאת ההרגשה הפסיכולוגית של כל הקבוצות שתשחקנה נגדה, ולא משנה מי: הגולדן סטייט ווריורס הפכה לקבוצה שהיא BEATABLE, וזה שינוי מנטלי אדיר שישפיע על כל הפלייאוף במערב..

 

 

2. מי מכיר, מי יודע

אותי תמיד עניין להכיר בני משפחה של כדורסלנים מעולים. אז הנה כמה:

טוני – אחיו של קווין דוראנט – ואשתו. קווין: "טוני אחי הוא לא רק האח הנפלא אלא גם חברי הטוב ביותר"

 

רייניארד, אחיו של ראסל. בנאום ה-MVP ראסל החמיא לו כאחד הגורמים בהצלחתו:

 

טיושה ג'ורג'. אחותו של פול היתה שחקנית מצטיינת בפפרדיין קולג', וניסתה WNBA. כשלא הצליחה עברה לכדורעף והפכה לשחקנית מקצוענית בכדורעף חופים (מומי, האשך, והדוק לא היו מתנגדים לראותה בביקיני משחקת כדורעף). משמאל ההורים (הנראים מצויין)

 

 

ג'לין קאזינס, אחיו של דמרכוס. שיחק ב-G LEAGUE ועתה מקצועני ביפאן בליגה האסייאתית

 

 

רג'י רוז, אחיו של דריק. היה מעורב מאד בנציגות אחיו בשנותיו בבולס, ומעורב בחוזה הסניקרס של דריק עם אדידאס, שם הוא מועסק היום.

 

 

אנטוני עם אחותו התאומה אנטואנט. הוריו אנטוני סניור הוא 1.90 ואמו איריינר הוא 1.87. בן דודו ג'רביס, בן דודו מרשון, ובן דודו קית' צ'מברלין משחקים בגרמניה, שבדיה, ולטביה. כל המשפחה עוסקת בענייני אנטוני ולאחרונה הוציאו בעלות (TRADEMARK) על הברנדים "FEAR THE BROW" ו-"RAISE THE BROW".

 

אנטוני עם לישה, אחותו הבוגרת, שחקנית ב-דליי קולג':

 

יוסטון לילארד, אחיו של דמיאן, הוא שחקן פוטבול מקצועני בליגת ה-INDOOR

 

 

 

טיילור גריפין, אחיו של בלייק, שיחק זמן קצר בפיניקס סאנס ועתה שחקן מצליח באיטליה

 

יאניס פרוזינגיס, אחיו של קריסטפס, אחראי היום על עסקי הכדורסלן

 

 

קליי תומפסון ואחיו. טרייסי, האמצעי, משחק ב-MLB באוקלנד אתלטיקס, והאח המבוגר מייקל, משחק מקצועני בסנטה קרוז ווריורס בליגת G

 

 

טרג'יל ווייד, אחותו של דוויין, היא בראש ארגון AMERICA'S BIG SISTER שהפך לארגון ענק העוזר לנערות ונשים צעירות מהגטו במצבים קשים. דוויין כבר אמר שהיא "עושה עבודה הרבה יותר חשובה ממני"

 

 

C.J.PAUL – אחיו של כריס, שכריס הפך למנהל עסקיו. לפני כן הוא היה מנהל ראשי בחברת הביטוח סטייט פארם. באמצע אימם.

 

 

אסיה אירוינג, אחותו היפה של קיירי שהיא אשת אופנה מצליחה ביותר בזכות עצמה, ודוגמנית מצליחה עם כמה LINES על שמה הזוכים להצלחה גדולה.

 

 

 

סייגל קרי, אחותו הצעירה של קרי (וכמובן האח סת' שמשחק ב-NBA), שחקנית כדורעף באלון קולג'

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
140 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MBK
MBK
08/04/2018 20:23:38

בלי אמא של קארי ??
מעורב נפלא אני חושב שגודלן סטייט המוכשרת ביותר אבל זה קשה לזכות בק טו בק
הספרס הגדולה לדוגמא לא הצליחה בכך
גולדן סטייט נראית קבוצה שבעה ויחד עם מכת הפציעות היא נראית
שבירה יותר מתמיד
מצד שני קר היה חניך של פיל ג׳קסון שידע לקחת אליפויות ולפעמים בקלות גם בעונות רגילות בינוניות
יהיה נחמד לקבל גמר שונה מקליבלנד – גודלן סטייט טייק 4

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 20:39:42
Reply to  MBK

האם מנהל עסקי המין שלי רואה משהו חסר או פסול באחיות של קיירי ופול ג'ורג'?

שי אבן צור
שי אבן צור
08/04/2018 20:41:29
Reply to  MBK

מסכים שקשה לזכות בק-טו-בק ושהספרס לא הצליחו לעשות את זה אבל חייבים להודות שכמות הכישרון של הלוחמים גדולה יותר.

יוסי
יוסי
08/04/2018 22:07:56
Reply to  MBK

אכזבה רבתי מאחותו של סטף שנראית יותר סת' מסטף
לא יכלת לקבל את הגנים של אמא?

p
p
08/04/2018 20:39:57

תודה רבה על המעורב!
חשבתי שלאח של כריס פול קוראים קליף… 😛😉

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 20:49:32
Reply to  p

נכון, קליף, מה-"C" ב-C.J

שי אבן צור
שי אבן צור
08/04/2018 20:41:49

אחלה מעורב מנחם!

שי אבן צור
שי אבן צור
08/04/2018 20:50:28

נדמה לי שהחיסרון של קרי מספק תשובה ניצחת לכל מי שטוען/טען שדוראנט לא פחות חשוב ממנו בקבוצה ואולי אף יותר.
כשדוראנט היה חסר בשנה שעברה הלוחמים שיחקו כדורסל מענג ומנצח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/04/2018 20:54:05

נכון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
08/04/2018 23:29:10

2+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/04/2018 20:52:30

תודה דוק

דירוג האחיות:
—————–
1. אסיה ארווינג
2. סייגל קרי
3. טיושה ג'ורג' (שאני עדיין לא סגור ששמה הוא בעצם ג'ורג' טיושה – ג'ורג' שם פרטי)

זה די מדהים אבל נראה שראסל הוא האח החכם במשפחה.

ואת אמא של כריס פול לא הייתי רוצה לפגוש בסמטה חשוכה – ולמען האמת אפילו פחות מכך בסמטה מוארת

Benjo
Benjo
08/04/2018 21:06:50

ברצינות?
הדירוג שלי :
1 טיושה ג'ורג' (ביי פאר)
2. אסיה ארווינג
3 . סייגל קרי.
מסל שאין ויכול לגבי גברת פול.

דובי
דובי
08/04/2018 20:55:36

זאת לא נראית כמו העונה של גולדן סטייט

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
08/04/2018 21:02:46

אל תלך שולל, גולדן סטייט בהרכב מלא עדיין גדולה על הליגה בכמה וכמה מספרים.
גם אל תלך רחוק. קליבלנד של 2015, 2017 עשתה עונות נינוחות, עם 53/51 נצחונות ומקום 2 בקונפרנס. ואז הגיע הפליאוף ולברון. אז בוא ניתן לסטף ול-KD לפחות אותו משקל כמו LBJ, וגם יתר הקבוצה הרבה יותר טוב מהסגל המשלים שהיה לו. תיכף הם יתעוררו והכל יהיה בסדר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/04/2018 21:13:57

ואיפה כל הטענות על הקבוצה שגומרת את הליגה לשנים הקרובות?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/04/2018 21:14:23

וכמובן, אחלה מעורב, תודה

Benjo
Benjo
08/04/2018 21:18:09

גומרת… גןמרת.. אין ספק שהם נראים כרגע פגיעים אבל עכשיו זה לא ה 22 באפריל. מה שכן זה נראה שזה הולך להיותר יותר קשה בסיבוב הזה. נשכח מהסוויפים בטווח הקצר.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
08/04/2018 21:27:15

קבוצה שעשתה מהמערב "החזק" פיתה, בשלוש עונות של 67-73-67, עם 2 אליפויות, מרחק פוזשן מטרי-פיט, שמגיעה מפליאוף אחרון של 1-16 (וה-1 האומלל הוא בעקבות משחק היסטרי), שני MVP, ארבעה אולסטארים מכהנים ועוד אולסטאר על הספסל שעשה FMVP – זה לא מספיק? אז תיכף יבוא הפליאוף. אנשים פה ממהרים לשכוח סלאש להשלות את עצמם…

יוסי
יוסי
08/04/2018 23:56:43

אחד מה MVP's (החשוב מבינהם, אפשר להגיד סופית גם למפקפקים) מקורקע לפחות לסיבוב הראשון ולך תידע איך יגיע לשני, ה FMVP בירידה תלולה ביכולת ויחד איתו שאר הספסל ש"הועשר" בסוואגי פי (צעד ה WTF מהגדולים בהיסטוריה, מה הוא קשור למועדון הזה?!), והקבוצה בכללי מקקטעת כפי שלא נראתה באף שלב בעונות שציינת.

אם תרצה או לא ה NBA לקחה את ה Challenge ובמקום להוריד את הראש דווקא הרימה תחרות למפלצת. יוסטון הביאה את פול במטרה אחת, להלחם בלוחמים ראש בראש וכרגע (מה יהיה בפלייאוף עוד נראה) נראית מוכנה לקרב אולי אפילו שקול, אוקלהומה הביאה 2 סופרסטארים שלך תידע מה יקרה כשיעלו לסדרת פלייאוף יחד עם ראסל מול הווריורס, ובכללי אף אחד במערב לא הוריד ראש אלא ההפך – באים בגישה של לתת תחרות ובמנטליות "אין עוד סוויפים".
אני גם חושב שהם יעברו את הראשון, וכשסטף יחזור הקבוצה תחזור לעצמה השאלה עד כמה?

Ip
Ip
08/04/2018 21:14:12

תודה על המעורב.
רק הערה קטנונית אחת – בעידן הנוכחי ברצלונה היא קבוצה שמבוססת אבסולוטית על מסי. במובן הזה היא בדיוק כמו ג"ס.

נתן
נתן
08/04/2018 21:17:19

לידיעת דווין וויד, העבודה שלו, מהנה, רווחית ומבדרת ככל שתהיה, לא רק שפחות חשובה, אלא שאין לה שום חשיבות ממשית, מעבר לערך הבידורי.

אדון שוקו
אדון שוקו
08/04/2018 21:55:36

אח של תומפסון חתם ביינקיס לפני כמה ימים..

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:48:28

אבל היאנקיס שיחררו אותו מיד

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
08/04/2018 21:56:51

נראה שהלוחמים אכן בבעיה אמיתית. הם השתדלו לתת פייט ולנצח, ולא יכלו על הפליקנס בבית, כשדוראנט פשוט לא מספק את הסחורה בסוף.
עדיין, לדעתי הלחץ יעשה להם טוב וכבר בסיבוב הראשון הם יתנו איזה 4-1. אני חושב שדוראנט מבין את גודל השעה ושהוא במבחן רציני, ולדעתי הוא יגיב אליו היטב.
אני חושב שהלוחמים יפסידו די הרבה בפלייאוף הזה עד לאליפות, ולכן מעריך שדוראנט ישבור את שיא הנקודות בפלייאוף אחד.
נחייה ונראה.

משה פ.
משה פ.
08/04/2018 22:15:16

מעורב משובח !

לפני כמה מעורבים הגבתי שיש סיכוי ריאלי לסנסציה – אם בסיבוב ראשון אוקלהומה פוגשת את ג"ס נטולת קרי, אני שם את הכסף על אוקלהומה (שאחרי זה כבר תעוף בסיבוב השני). מגיב אחד כתב לי: "כמה שטויות אתה מדבר".

בינתיים אוקלהומה מקום שביעי, ג"ס מפסידים משחק עונה סדירה לקבוצה שעד עונה זו היא טאטאה בלי להתאמץ, ואני… אני לא מהמר כעקרון, אז את הכסף אני שומר לעצמי.

שמעון
שמעון
08/04/2018 22:45:24
Reply to  משה פ.

אתם לא מבינים שכמעט כל המשחקים עד יום ד הם גארבג כבר הכל די סגור למה יוסטון וגולדן צריכות לנצח? הכל מובטח כבר לפני 30 משחקים. הן צריכות לנוח ולחמם שרירים ולהתפוצץ בפלייאוף. ביוסטון הבעיה שמוח של דאנטוני הופך לטאמפוני והוא לא לומד אז הוא ילמד בדרך הקשה שהלוחמים ישחטו אותו. מה אתם מתלהבים? אז הוקס ניצחו את בוסטון למה לא? על מה בדיוק יש לבוסטון לשחק? עם המזל הנאחס שלהם כדאי לסטיבנס לעלות עם חברה מגי ליג שלא יפצעו לו גם מה שנותר לו מהסגל

משה פ.
משה פ.
08/04/2018 23:06:19
Reply to  שמעון

הקבוצות להן מיקום מובטח אכן לא חייבות נצחון

אבל המיקומים הפנימיים של שאר הקבוצות הם קריטיים לבניית עץ הפלייאוף.

וכשהכוכב הראשי שלך לא יחזור לפני סיבוב שני (מנחם אפילו טען לא מזמן שבפציעות כאלו גם סיבוב שלישי יהיה ריאלי), אתה מתחיל לחשב טוב טוב את מי אתה רוצה או לא רוצה לפגוש בסיבוב הראשון.

לי נראה (והדבר כמובן פתוח לויכוח) שאוקלהומה, על כל מגרעותיה הידועות והמיקום השביעי המאכזב שלה, היא עדיין הקבוצה שמהווה את הסכנה הגדולה ביותר לג"ס בסדרה, לא במשחק בודד. אני בטוח שסטיב קר היה שמח לפגוש בסיבוב הראשון דווקא את סן אנטוניו נטולת קוואי או את ניו אורלינס.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:51:41
Reply to  משה פ.

זה בטוח שאת OKC אף אחד לא רוצה לפגוש

הייט אשברי
הייט אשברי
08/04/2018 22:19:38

אני ממעט להתבטא על אהובתי מהמפרץ . גם לא אתווכח עם מנחם , כי המציאות תוכיח אחרת לדעתי בעוד זמן קצר.
אבל אני רוצה להגיב על היעדרותו של סטף ותוצאותיה.
לכל מי שהיה ספק ( דה- שוט – תקשיב טוב ) , ג"ס היא הקבוצה של סטף.
יותר מזה – ה- baby-faced assassin , הוא משנה המשחק הגדול בליגה.
הוא לא הטוב ביותר – לברון שחקן שלם ממנו בשיקלול כולל בגלל נתוניו הגופניים . אבל אין ב-NBA שחקן , גם לא לברון , שמשנה מקצה לקצה את צורת המשחק של היריבות ומטיל אימה על ההגנות שמולו כמו סטף. אין ולא היה מעולם ב-NBA מרווח משחק כמוהו .
בהיעדרו ג"ס בהחלט נראית אנושית . ועדיין , ביחד עם עליית המתח והדריכות , הקבוצה תשתפר בפלייאוף גם ללא סטף.
ועכשיו – לתחזית . סטף יהיה כשיר לחזרה עוד לפני תום הסיבוב הראשון . ואם הלוחמים יסתבכו , הוא גם יוחזר למגרש מוקדם מהצפוי .
והחל מהסיבוב השני , בהנחה שמכת הפציעות נגמרה ושסטף ב-80% מיכולתו לפחות , הקסם יחזור . אז כל מי שממהר לתפור חליפות ליורשת שלה , כדאי שימתין עוד קצת .

שמעון
שמעון
08/04/2018 22:40:40

כל מילה בסלע. אני חושב סטף יחזור כבר לגיים 1 או 2 בסיבוב הראשון ואם אוק בטעות תצא נגדם ישחק ישר מהמשחק הראשון

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/04/2018 22:44:22

לצערי אני מסכים איתך פלוס מינוס. לא ממהרים לתפור חליפות, פשוט רוצים שינוי.

נ.ב. מה שאמרת על סטף נכון אבל רק בקונטקסט הקבוצתי של ג"ס. אם תשים אותו בקבוצה אחרת האימפקט שלו יהיה קטןיותר.
זה לא מקטין ממנו כלום אלא מוסיף לחבריו לקבוצה ולמאמן.

דה שוט
דה שוט
08/04/2018 22:55:49

+ 10
קרי אכן גדול המרווחים ובהחלט שינה את המשחק, את הערצתי אליו ביטאתי כאן פעמים רבות. לולא המעבר של דוראנט הוא היה נספר כבר היום עם הגדולים ביותר. כרגע לפי איך ש-ג״ס נראים בלעדיו – הטענה שלך מחזיקה מים.
מה שכן – פציעות הן חלק מהמשחק (לצערנו) ואליפות אחת כבר אבדה לו בגינן. מקווה בשבילו שיחלים בזמן. אם לא אוק סיטי, בעיקר בגלל דוראנט – אני אוהד של ג״ס ולכן אשמח שהשתיים לא ייפגשו בסיבוב הראשון. בלי קשר, לדעתי בסיבוב הראשון ג״ס יטאטאו את כל מי שיבוא מולם (מלבד אוק סיטי).

Benjo
Benjo
08/04/2018 23:44:11

אשברי – פלוס 357 בחזקת 653 על החלק הראשון ועל סטף והריווחים. איפה שאני שונה ממך בחלק הזה זה שאם נוצצ
לגבי החלק השני אני לא איתך כי גם דוראנט לבד אמור להספיק. ודרך אגב לדעתי עמרי היה חלק חשוב מהמערך של ה second unit שלהם בטח טוב מלוני מקאו ודמיין ג'ונס אני לא מצליח להבין עד לרגע זה איזה שיקול מקצועי גרם להם לחתוך אותו למעט אלא אם הפציעה שלו באמת מאוג חריגה (לא נראה לי) . בכל אופן אם יש עקב אכילס לקבוצה הזאת זה זהףףףףףףף?מ

אהרון שדה
אהרון שדה
08/04/2018 22:27:57

מנחם תודה רבה.
תגובתי .
1. אך אחד לא היה מאמין שג.ס תרד מ60 ניצחונות לעונה ולא תשווה את השיא של ל.א (היה גם סקר שכזה באתר וניתן לראות את התוצאות ).

2. יחד עם זאת פליאוף זה משחק חדש קשה לי להאמין פתאום שקבוצה כלשהיא זולת יוסטון מסוגלת בכלל לתת פייט גם ללא קרי.
ככה שאני רואה אותם בגמר מערב.
ושם אם הם בריאים ולאור השביקות בעבר גם של פול וגם של הארדן תחושתי היא שג.ס עדיין פייבוריטית מוחלטת .
בגמר רק טורונטו תוכל לתת פייט קטן של 5 משחקים .
אם קליבלנד או בטעות בוסטון יגיעו לגמר זה יכאב מאד וייגמר בסוויפ .
3. הערה קטנה על ברצלונה בלי מסי .
לפני שבוע הם שיחקו בסביליה בלעדיו דקה 60 פיגרו 2-0 ולכן הוא נכנס בלית ברירה (לשבור שיאי אי הפסדים ) עד הדקה ה 86 עדיין התוצאה הייתה בעינה נגמר 2-2 מסי עם השני .
ככה שזו לא דוגמה מוצלחת במיוחד .

איתי
איתי
08/04/2018 22:34:31

סטף חסר , הוא המנוע והרצח בעיניים. בלעדיו דריימונד פודל….

שמעון
שמעון
08/04/2018 22:41:34

אוי ואבוי לגולדן אם יהיו כמו בארסה בלי מסי יגמר הדחה סיבוב ראשון.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:24:27

ריד ורורי – ראש בראש. איזה קרב. ריד עכשיו מוביל ב-3. ההובלה מתחלפת בין 2 ל-3. אבל יש עוד מספיק חורים לשחק והכל יכול לקרות

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 23:30:44
Reply to  מנחם לס

עכשיו 4. עם ריד לא חווה מלטדאון סטייל ספית' או מקלרוי זה צרי להיות שלו.
קייסי דפק בשני האחרונים סיכוי לשבור את שיא המסלול.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 23:33:00

אגב, טייגר סוף סוף עם סיבוב טוב כשהוא 5- בפאר 5 כולל איגל יפהפה ב-15.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:31:10

בינתיים ג'ורדן ספיית' עם קמבק נהדר. 10- , כמו מקלרוי ופאולר עומד להיות 10- עם פאט קצר של 1.5 מ'

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:34:13
Reply to  מנחם לס

פאולר עם פאט קצר ממטר

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:34:58

FOUR WAY TIE עם 10-

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:35:55

הופמן עם HOLE IN ONE

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 23:37:31
Reply to  מנחם לס

וואו. לא רואים את זה הרבה בסיבוב האחרון.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:36:52

ספיית' עם 11-

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 23:38:26
Reply to  מנחם לס

העובדה שהפעם הוא עבר את גולדן בל בלי מלטדאון היא נס בפני עצמו.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:39:57

הוא והקדי שלו עשו היי פייבס

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:39:10

עכשיו מקלרוי יהיה 11-

וואללה איזה קרב מתחולל כאן

צביקה
צביקה
08/04/2018 23:39:59

הקבוצה כרגע מסוגלת לעוף בסיבוב הראשון. אני חושב שכולם מבינים את זה. מה שאתה כותב מנחם זה באמת שיקוף של התחושה. אני חושב שלמרות שה3 כשירים (דוראנט, גרין, קליי) וקוק נותן עבודה, די ברור ששאר הסגל לא בכושר טוב בכלל. הספסל נתן פחות מ20 נקודות מתוך 120 בהפסד לנ"א.למרות שזה יותר ממה שנתן הספסל הלא קיים של נ"א, אתה מצפה מאיגי ווסט ויאנג לתת משהו הרבה יותר רציני מדיאלו ומילר (מי אלו בכלל). נכון שבטוח שיש להם הילוך פלייאוף משמעותי, אבל כל מי שיהיה מולם, יהיה רעב יותר, עם יותר נטל הוכחה, ועם מדברים על מיני עכשיו כשבאטלר חזר, על OKC בימים טובים של ראס, ועל סאן אנטוניו הבלתי נגמרת והתמיד מסוכנת – שום דבר לא מבוטח לג"ס בסיבוב הראשון.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:44:18
Reply to  צביקה

בדיוק כך! הם בהחלט יכולים לעוף בסיבוב הראשון

יאיר זעפרני
08/04/2018 23:47:39

תודה מנחם!

על אף.שאני מבין על מה אתה מדבר, אני חולק עליך. כמו שטורונטו לימדה אותנו בשנים האחרונות יש דבר כזה שקוראים לו 'קבוצת ליגה' ויש דבר כזה שקוראים לו 'קבוצת פליאוף'. גולדן הנוכחית עשתה היא קבוצת פליאוף קשוחה הרבה יותר מאשר היא מתאימה לסקורינג גבוה ומשחק של הגנות מזלזלות של הליגה. בדריכות מלאה גם בלי סטף היא אמורה לצלוח את הסיבוב הראשון עם מינימום נזק. זה מאוד מזכיר את קליבלנד של העונות הקודמות.
ואחרי שסטף יחזור, אז כבר בכלל יכול להיות שהקבוצה המאיימת של שנה שעברה, שילוב של קבוצת ליגה וקבוצת פליאוף, תופיע

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 23:49:28

פוף. איזה חבטה אדירה אבל גם מסוכנת של ספית'.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:54:09

בינתיים הוא 7 אנדר פטאר היום

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:52:17

הימרתי על ספיית' והוא 12-

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 23:53:12
Reply to  מנחם לס

כל כך קרוב לאיגל. באסה.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:55:19

מקלרוי הורג את עצמו בינתיים עם פאטס שבד"כ הוא קובר בעיניים עצומות

מחפצה מנמצה
08/04/2018 23:55:47

כסטף קרי בחוץ, לא רק הקבוצה נראית יותר אנושית , אלא גם האנרגיות יורדות פלאים . רוצה לומר שהנוכחות של קרי היא קריטית , קליי תומפסון נראה הכי סובל מהעניין הזה .
יחד עם זאת, לווריורס יש בעיה קשה מאד בספסל. אולי הם שומרים כוחות לפלייאוף , אבל ליבינגסטון ואיגי פשוט נראים רע כל העונה וללא עזרה מהותית מהם , יהיה קשה לשמור על התואר .
ממש אבל ממש לא אכפת לי אם הקבוצה נראית רגילה ולא מאיימת , ובלבד שהאליפות תישאר במפרץ. בסיבוב הראשון מתמודד לדעתי נגד ספרס

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 23:57:26

מעניין איך ג'ון ראם הוא ספרדי. שווה בדיקה. אני יודע שהוא למד כאן 4 שנות מכללה

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 23:59:08
Reply to  מנחם לס

הוא נחשב לדבר הגדול הבא מאירופה (ובכלל).

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:11:29

אני חושב שהפאט הזה של מקלרוי הוא ההזדמנות האחרונה שלו לנצח אולי את העסק. עכשיו גם פאולר הוא 11-

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:13:15
Reply to  מנחם לס

למה גם -רק.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:12:51

איזו החטאה של ריד!!!!!!!!!!!!!!!!

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:21:51

איך כל פעם שריד מפשל הוא חוזר עם מכה מדהימה.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:22:20

וואווו…ריד!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:23:33

ספיית' 13-!!!!!!!!!!!!!

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:24:17
Reply to  מנחם לס

כן, אבל הוא גמר את ה"מחסנית" של הפאר 5 ולריד נשארו עוד שניים.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:24:59

פאולר כל כך לא נראה כמו גולפאי. יותר מתאים לפרצוף כזה להיות שחקן בייסבול

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:25:31

אם הוא מכניס את הפאט הוא 12-

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:26:05

12-!!!!!!!!!!!!!!

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:27:57

ספית' התחיל את היום הזה 9 חבטות מאחורי ריד. אם הוא איכשהוא מצליח לקחת את זה (ואני בספק) אני די בטוח שזה יהיה הקאמבק הגדול ביותר של היום האחרון בתולדות הטורניר.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:29:56

אני בטוח שאתה צודק

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:28:24

מקלרוי חייב לפחות שני איגלס לחזור לקונטנשיון

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:29:24
Reply to  מנחם לס

אני חושב שהוא כבר פספס את הרכבת.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:31:28
Reply to  מנחם לס

הוא לפחות נותן לעצמו צ'אנס.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:31:42

ספית'!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:32:02

וואווו…וואווו…

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:32:41
Reply to  מנחם לס

מה עובר עליו. זה היה מסוף העולם.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:33:22

לפחות הוא מפעיל את הלחץ על ריד.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:33:50

כל מה שספית' צריך עכשיו זאת טעות של ריד

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:34:59
Reply to  מנחם לס

הואה היה שם כבר על סף המים.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:38:29

ריד פספס בירדי באחד הפאר 5. אם ספית מצליח לסיים נקי ויישב עם 14- בקלאבהאוס זה ישים המון לחץ על ריד.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:39:32

אסור גם לשכוח את ראם ופאולר. הם לגמרי לא מחוץ לתמונה.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:44:45

בוודאי שלא. במיוחדפאולר שיש לו קרח במקום דם בעורקים

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:41:22

ולחשוב שהכל מתרחש שעתיים ממני ואני לא שם!

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:42:13
Reply to  מנחם לס

עמוס שם. יותר קל לראות בבית.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:44:08

וריד כרגיל אחרי טעות חוזר עם מכה נהדרת והזדמנות לחזור להובלה לבד (למרות שגם לספית' פאט שניתן להכניס ליתרון).

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:45:59

נכון, אבל זה פאט לא פשוט

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:47:35

חזר להוביל.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:47:14

גדול ריד!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:48:22

השגיאה היחידה של ראהם

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:52:48
Reply to  מנחם לס

טעות שלי. חשבתי שהוא במים

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:53:52
Reply to  מנחם לס

הוא היה

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:51:26

טוב תוציא את ראם מהמירוץ.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:53:28

זה היה הוא במים? הוא עדיין עם 12-

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:54:25
Reply to  מנחם לס

הבנתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:54:31
Reply to  מנחם לס

בחור הזה גם כדור במים לא תמיד גומר אותך אבל נראה שהוא יסיים עם בוגי.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:56:23

באמת עם בוגי

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:55:17

פאולר הזה. הוא משהו

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:55:24

ספית' מסתבך ב-18 (למרות שיותר מזל משכל).

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:58:34

נשאר לו פאט לא פשוט אבל לפחות בכיוון הנכון.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:57:33

מסתבך מסתבך הוא בדרך לבירדי ושוויון. ריד הסתבך

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 0:59:01
Reply to  מנחם לס

בירדי?
הוא יציל פאר אולי.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 0:58:28

נראה לי פלייאוף בין ריד וספית'

מוטי
מוטי
09/04/2018 0:58:37

רחמנות על אמא של אנטוני דייויס, שמסתבר שהיתה בהריון עם תאומים! שבטח שקלו ביחד 12 קילו.

ורחמנות גם על ג'ורדן ספייט שעם ה -9 שלו הולך לסיים שני. במקרה הטוב.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:05:46
Reply to  מוטי

הוא היה בדרך לשבור את שיא המסלול ל-9 חורים (33)

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:06:30
Reply to  מנחם לס

9- זה גם שיא מסלול ל-18.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:01:05

איזו החמצה של ספית'

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:01:52
Reply to  מנחם לס

עלה לו בהשוואת שיא מסלול

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:01:19

פאולר בבאנקר

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:02:41

ריקי מציל. נראה מה ריד יעשה.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:03:55

מציל גם הוא.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:07:11

ספית' היה יכול לעשות שיא של 33 ל-9 השניים

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:08:46
Reply to  מנחם לס

??
33 זה בודאות לא שיא זה כולו 3-.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:26:39

התבלבלתי

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:08:01

נדמה לי שריד הוא בערך 40 בדרוג

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:09:12
Reply to  מנחם לס

עולמי? לא הוא בטוח טופ 30. ואולי טופ 20.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:10:07

אם ריד קובר את הפאט הבא זה סגור.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:11:35

דרך אגב מנחם, על המסך השני אוטני בפתיחה השניה שלו באיינג'לס עם 6 איניניגס מושלמים ו-11 סטרייקאאוטס. נראה ממש כמו הדבר האמיתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:17:44

הלך המשחק המושלם.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:25:16

אני יודע!

אור
אור
09/04/2018 2:06:06

מעניין איך בספרינג טריינינג חגגו עליו. עד עכשיו פתיחת עונה חלומית כולל 3 HR ב3 משחקים

אור
אור
09/04/2018 2:38:58

תיקון, ב-4 משחקים (3 האחרונים)

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:27:34

ריקי פאולרס!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:28:57

הפרשר על ריד

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:34:15
Reply to  מנחם לס

החור גם במיקום לא פשוט על הגרין.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:35:38

זה טריקי אבל הוא צריך לעשות את זה משם.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:37:57

TOO FAR???

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:38:39
Reply to  מנחם לס

תיכף נגלה. 🙂

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:38:50

יש!!!!!!!!!!!!

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:38:56

אלוף

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:42:45

נדמה לי שהשיא שכתבתי 33 הוא 30

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:43:35
Reply to  מנחם לס

זה כבר יותר הגיוני

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:40:18

הוא למד באגאסטה סטייט קולג', אולי 3 מייל מהמשטח

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:40:41
Reply to  מנחם לס

מניח שזה עוזר.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2018 1:43:52

יאללה. לך לישון

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 1:44:22
Reply to  מנחם לס

הולך

IDO
IDO
09/04/2018 2:22:20

NO NAME WIN

עידו גילרי
עידו גילרי
09/04/2018 7:20:22
Reply to  IDO

פחחח, באיזה עולם אתה חי? מדברים עליו כבר שנתיים כאחד שהולך לקחת מייג'ור בקרוב.

trackback

[…] רק אתמול היללתי את סטיב קר, מאמן הווריורס, ששלח מסר חד כתער לשחקניו דרך העיתונאים שסובבו אותו (והסברתי שגם אני כמאמן השתמשתי תמיד בצד שלישי לשלוח מסרים לשחקני כי כשזה מתפרסם בעתונים, השחקנים לוקחים זאת לתשומת ליבם הרבה יותר מאשר כשהמאמן אומר להם זאת באסיפה סגורה) אחרי ההפסד המשפיל לפייסרס, כשאמר שהשחקנים משחקים כאילו שמאומה לא אכפת להם ומאומה לא משחק להם, ושמשחקם הוא 'מבייש ופתטי" (http://www.hoops.co.il/?p=121299). […]

Berch
Berch
09/04/2018 7:18:39

אחלה מעורב.
הגמר הצפוי בין קליבלנד לגולדן סטייט כבר פחות צפוי….. 🙂